Wie zijn wij
AH Vrij is een familiebedrijf dat zich richt op groen, grond en infra. We bestaan inmiddels 67 jaar en hebben zo’n 100 personen vast in dienst. Daarnaast hebben we 60 á 70 collega’s o.b.v. een flexibel dienstverband. Onze klanten zijn voornamelijk gemeenten, provincies, ingenieursbureaus en aannemers. De klant staat centraal, maar ook duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen staan hoog in het vaandel. Met een uitgebreid, modern machinepark en zeer capabele medewerkers zijn we niet meer weg te denken als het gaat om groen, grond en infra.
Jouw werkzaamheden
Als administratief/commercieel medewerker heb je een heel veelzijdige administratieve functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor klanten met betrekking tot grondzaken. Je zorgt dat de klant over de juiste informatie beschikt en dat alle grond- en afvalstromen correct worden verwerkt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties.
Tot je takenpakket behoort onder andere:
- Opstellen van offertes;
- Verwerken, registreren en rapporteren van afvalstromen;
- Opstellen, controleren en corrigeren van facturen;
- Behandelen van klantopdrachten waaronder orderintake, in- en uitwegen van afvalstromen/goederen en het controleren op juistheid en volledigheid van bijbehorende documenten;
- Samen met interne teams zorgdragen voor complete en correcte financiële gegevens;
- Ondersteunen van de weegbrug en de Operationeel Manager bij diverse operationele en administratieve taken.
Deze kwaliteiten breng jij mee
- Je beschikt over mbo werk- en denkniveau;
- Je hebt bij voorkeur enkele jaren (commerciële) administratieve ervaring;
- Je kunt goed overweg met ERP-systemen (ervaring met InfraWorks is een pre);
- Je bent cijfermatig en communicatief sterk;
- Je bent klantgericht en werkt nauwkeurig;
- Je bent bedreven in Excel;
- Je kunt goed samenwerken, maar kunt ook prima zelfstandig functioneren.
Hard werken loont!
Werken bij AH Vrij is leuk. Onderling hangt er een informele, nuchtere sfeer wat zorgt voor de nodige humor. Het heeft de charme van een klein familiebedrijf en de voordelen van een groot commercieel bedrijf. Win-win. Naast de platte organisatiestructuur biedt AH Vrij een prima salaris en secundaire voorwaarden! AH Vrij valt onder de cao GGI. Dit betekent dat je een goede pensioenregeling aangeboden krijgt (BPL), een reiskostenvergoeding, 26 vakantiedagen en 13 ADV dagen o.b.v. een fulltime dienstverband en 8,33% vakantiegeld. Daarnaast bestaat de mogelijkheid tot een winstdeling wanneer er dat jaar goed gedraaid is.
Je start met een jaarcontract, maar er is zeker de intentie om deze na verloop van tijd om te zetten naar een vast contract. Verder is er alle ruimte voor ontwikkeling d.m.v. het volgen van vakgerichte cursussen/ opleidingen. En wat dacht je van een gezellige (familie) zomer BBQ, kerstborrel en een leuk bedrijfsuitje?
Is deze veelzijdige administratieve functie jou op het lijf geschreven? Solliciteer dan snel!